Articles About Images Videos

Insurgency

is leading a revival of the tactical shooter genre. What began as a Half-Life 2 mod has become an indie cult classic, having built an audience of nearly 2 million players... read more


2.9
Page rating

Insurgency První dojmy

Author: zek
08-Apr-2016

Category: Preview

Indie střílečka Insurgency. Žádná napodobenina Call Of Duty či Battlefiledu. Hra má svůj originální bodový koncept a plnou podporu taktického multiplayeru.


Válka v realitě je hnusná, ve hře to ovšem může být zábava

Žádnou střílečku jsem fakt hodně dlouho nehrál, tak jsem si zahrál Insurgency, jedinečnou Indie střílečku, a i když je válka doopravdy hrozná věc, ve hře si ji přeci jen můžeme užít, ne? Co můžete očekávat?

- Hra absolutně nemá žádný příběh, prostě takové Call of Duty mixnuté s Battlefieldem a Armou 3.
- Chybějícího singleplayeru je docela škoda.
- Příběh, který by vás provázel, jako každého vojáka ve válce zde prostě chybí, což je další nedostatek.
- Co se týká zvuku a obrazu je hra poměrně na dobré úrovni.

Insurgency nepatří mezi ty hry, kde proběhnete celé bojiště bez smrti, či kolem vás budou explodovat bomby a vám se nic nestane... To zde nečekejte. Bude na vás čekat pocit smrti, který se na vás tlačí doslova ze všech stran.

Achievementy či trapné odemykání úrovní zde nehledejte

Nenajdete zde žádné trapné odemykání nové výbavy či achievementy. Díky bohu. Jednoduše máte k dispozici 20 zbraní a pár granátů a můžete si je vybírat dle libosti. Dostanete body, které poté můžete vyměňovat za vylepšení a nákup limitovaných zbraní. Dokonce můžete zbraně různě modifikovat. Insurgency patři mezi hry, které si autoři doslova piplají. Každou chvíli vydávají bugfixy a aktualizace, což je skvělé. Akorát po modifikaci zbraně, se většinou chová jinak než v realitě a klidně i hůře.

MULTIPLAYER S desítkami herních módů

Dále máte na výběr z desítek herních módu. Nabídka módů sice není natolik pestrá, aby vám vypadly oči z důlků, ale zabaví a hra chce být originální. Pro old school hráče zde chybí team deathmach, což je doopravdy škoda a věřím, že
bude do hry přidán později.

Pokud ovšem hledáte vydařenou indie střílečku, ve které je ochotná komunita spolupracovat, tak je Insurgency přesně pro vás. Přesně to vám totiž hra nabídne. Musíte spolupracovat, taktizovat a rozmýšlet se, jinak velice rychle zemřete. Nečekejte zde ani žádnou stříkající krev po hektolitrech či extrémní exploze. Insurgecny je prostě kapku jiná hra, než ostatní střílečky a každému se nebude líbit. V každém případě hru můžu doporučit těm, kteří mají rádi střílečky a hry zaměřené na úzkou kooperaci s přáteli.

Za mě má hra pěkných 8,5/10.




Rate this article
- 0 - 0


Comments


Other articles

22-Mar-2017

Win Northgard in our Giveaway! We have 10 keys worth $199.

at: Northgard
author: KeenGamer
category:

Do you like Vikings? Strategy games? Perfect gameplay, graphics and sounds? Then you must win Northgard in our giveaway! Or at least try :-).

0 0
0
15-Mar-2017

NVIDIA: Pitch Your VR & AR Ideas for a Chance to Win $30k

author: Veronika
category:

NVIDIA is kicking off a showcase allowing interested professionals to get their hands on the latest AR and VR technology, and to meet with their peers...

0 0
0
23-Mar-2017

LawBreakers Preview

author: Nic Gannucci
category:

We recently got to try out the Beta for the high octane, gravity defying 'LawBreakers' from 'Boss Key productions'. Find out how it lives up those...

0 0
0